MCHE TEST

MCHE TEST

کمک آموزشی و نمونه سوالات واقعی آزمونهای MCHE
MCHE TEST

MCHE TEST

کمک آموزشی و نمونه سوالات واقعی آزمونهای MCHE

نظرات اخیر دوستان

دوستان کیت عالی است و این بار (3 آبان) بیش از 10 تا از بخش شنیداری اون در آزمون mche اومده بود - نکته جالب تر تمام تست های بخش استراکچر تولیمو مرحله قبل (25 مهر)، هر 40 سوال، از بخش تست b این کتاب بود.

این کتاب را با دقت بخوانید

نظرات 4 + ارسال نظر
آرتا شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ب.ظ

با سلام
من به عنوان دانشجوی دکترا که در حالت فورسی برای گرفتن نمره زبان قرار داشتم به طور تصادفی وبلاگ شما را دیدم از همه اطلاعات انگلیسی کتابی، تستی و... در آرشیو خودم که بالغ بر ده گیگابایت بود صرف نظر کردم و به تست بوک های وبلاگ شما اعتماد کردم. به لطف خدا نتیجه داد. وظیفه من بود کمال تشکر را از شما داشته باشم. از خداوند بزرگ موفقیت شما را خواستارم.

مینا یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:29 ب.ظ

با سلام و وقت بخیر
ببخشید برای دکتری علوم انسانی آزمون mche باید شرکت کنم یا msrt؟؟؟
فرق اینا رو نمیدونم

حسینی شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:10 ق.ظ

سلام

نرم افزار پرتابل (قابل حمل ) 3000 تست تافل برای آموزش گرامر زبان انگلیسی

http://s5.picofile.com/file/8122652576/3000_Test_Toefl.exe.html

مهدی جمعه 20 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:24 ب.ظ

با سلام
از وبلاگ و مطالب عالیتون تشکر می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد