MCHE TEST

MCHE TEST

کمک آموزشی و نمونه سوالات واقعی آزمونهای MCHE
MCHE TEST

MCHE TEST

کمک آموزشی و نمونه سوالات واقعی آزمونهای MCHE

یکی از منابع آزمون MCHE

یکی از کتابی هایی مفید برای آزمون کتاب ذیل می باشد. البته لازم به ذکر است که بخش های از این کتاب  که در دوره های گذشته در ازمون مورد استفاده قرار گرفته است در بخش نمونه سوالات  برای دانلود در اختیار شما دوستان قرار گرفته است (نمونه سوالات درک مطلب و گرامر). مطالعه کتاب ذیل را به شما پیشنهاد می کنیم 

http://s1.picofile.com/mche/DSC00485.jpg

 

MCHE TEST آماده دریافت نمونه سوالات جدیدو یا منابع شما از آزمون

 دوستان عزیز اگر نمونه سوالاتی و یا منابع جدیدی برای این آزمون دارید می توانید به ایمیل Alireza_abdullahi@yahoo.com ارسال کنید تا با نام شما در این وبلاگ قرار گیرد تا دیگران نیز امکان استفاده از آن را داشته باشند. 

 

 مهربان باشید تا خداوند با شما مهربان باشید

 

چگونه سوالات از آزمون به بیرون راه پیدا می کنند

خیلی از دوستان سوال می کنند که با توجه به اینکه سوالات پس از آزمون جمع آوری می شود چگونه سوالات از آزمون به بیرون راه پیدا میکند 

  • آوردن اصل سوالات از آزمون به بیرون تقریباً غیرممکن است.  

  • در برخی موارد برخی افراد از صفحات آزمون سر جلسه عکس می گیرند که این کار نیز تقریبا دشوار است. 

 

  • اما عمده دسترسی افراد به سوالات از طریق  یاداشت نمودن خط اول درک مطلبها و یا یکی از سوالات گرامر در پشت برگه شماره صندلی و جستجوی آن عبارت در اینترنت برای دسترسی به کل متن درک مطلب یا مجموعه سوالات گرامر و شنیداری  صورت می گیرد.  البته منابع موجود در اینترنت و سوالات  آزمون دقیقاً یکسان نیستند و طراحان برخی سوالات را تغییر می دهند. در برخی موارد ممکن است سوالات گرامر ترکیبی از دو سری سوالات استاندارد باشد.  

  

اغلب سوالاتی هم که به عنوان نمونه سوالات آزمون MCHE و MSRT وجود دارد در حقیقت سوالاتی است که از طریق جستجو در منابع به دست آمده است.