MCHE TEST

MCHE TEST

کمک آموزشی و نمونه سوالات واقعی آزمونهای MCHE
MCHE TEST

MCHE TEST

کمک آموزشی و نمونه سوالات واقعی آزمونهای MCHE

نمونه سوالات درک مطلب MCHE

دانلود  دو سری نمونه سوالات درک مطلب (جدید)

  http://s1.picofile.com/mche/mche%20test.docx.html   جدید

http://s1.picofile.com/mche/mchetest0.docx.html

 

  

با تشکر از محمد فاریابی به خاطر ارسال این فایلها

نظرات 11 + ارسال نظر
روزبه شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ق.ظ

سلام، من تو شهریور واسه این امتحان ثبت نام کردم، نمونه سوالات وبلاگ را کار کردم تقریبا وقت واسه خواندن هم دارم
کتابی میشه معرفی کنید که نمونه سولات مشابه داشته باشه
واسه تولیمو چنین کتابی هست و مفید هم بود

کتاب KIT برای MCHE مناسب است

رضائی دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:05 ب.ظ

باسلام
ممنون به خاطر نمونه سوالاتی که گذاشتین اما بنده قادر به دانلود و دریافت فایلها نبودم. با کلیک روی قسمت دریافت فایل هیچ عملیاتی در سیستم انجام نپذیرفت.

با تشکر

از اینترنت پر سرعت استفاده کنید

[ بدون نام ] جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ق.ظ

با سلام

تشکر از اطلاعات مفیدی که قرار دادین.امکانش هست در مورد این آزمون با جزییات بیشتری توضیح بدین ؟
راستش اطلاعاتم بسیار محدوده که اون هم در حد نحوه ی آزمونه. و داشتن این مدرک چقدر می تونه موثر باشه .چون برای امتحان تافل اقدام کردم.با تشکر از شما

SHAHIDEH دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ب.ظ

چقدر شما مهربونی الهی خیر ببینی

دعای خیر شما بالاترین پاداش است

مهرداد شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:57 ب.ظ

باسلام
وب عالی داری خدا خیرت بده انشالله توی این ماه عزیز هر چی می خوای خدا بهت بده

از نظر لطف شما سپاسگذارم

ادیب شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:44 ب.ظ

با سلام
چرا جواب سوالات درک مطلب در انتها موجود نمی باشد

رضا ومهدی چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:46 ب.ظ

دست شما درد نکند

حمید شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:42 ب.ظ http://droit-iran-france.blogfa.com/

ممنون دوست عزیز
دست گلت درد نکنه

مهدیه چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:10 ب.ظ

خسته نباشی-با تشکر زیاد

مینا یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:12 ب.ظ

بسیار ممنون
ازخدا خواهان موفقیت روزافزون شما در تمامی مراحل زندگیتون هستم

سیما پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:05 ق.ظ

خیلی ممنون من خرداد ماه ٩٤ شرکت کردم متاسفانه قبول نشدم ایشالله با نمونه سوالات و راهنماییهایی شما اینبار بتونم ٥٠ بیارم اگه قبول شم کلی دعاتون میکنم خدا یارتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد