MCHE TEST

MCHE TEST

کمک آموزشی و نمونه سوالات واقعی آزمونهای MCHE
MCHE TEST

MCHE TEST

کمک آموزشی و نمونه سوالات واقعی آزمونهای MCHE

دانلود نمونه سوالات گرامر MCHE MSRT

 

 

مجموعه تست های ذیل مربوط به بخش گرامر ازمون mche بوده است .  

توجه کنید که تست های ذیل فقط جنبه تمرینی دارد.   

توضیح: تعداد تست های گرامر در آزمون msrt سی تست و در منابع اصلی جهل تست می باشد.

لطفا به لینک های زیر بروید. 

  با درجه اهمیت بیشتر

http://s1.picofile.com/mche/Documents/A%20real.doc.html

http://s1.picofile.com/mche/Documents/StructureB.pdf.html

http://s1.picofile.com/mche/Documents/StructureC.pdf.html

http://s1.picofile.com/mche/Documents/StructureD.pdf.html

http://s1.picofile.com/mche/Documents/StructureE.pdf.html

http://s1.picofile.com/mche/Documents/StructureF.pdf.html

http://s1.picofile.com/mche/Documents/StructureG.pdf.html 

http://s1.picofile.com/mche/Documents/StructureH.doc.html 

 

 با درجه اهمیت کمتر 

http://s1.picofile.com/mche/Grammar%20TEST.doc.html 

  

 

 

نظرات 27 + ارسال نظر
رسول پوررضا یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ب.ظ

با سلام وعرض خسته نباشید
من تا به حال چندین بار از سایت شما بازدید کرده ام ، فکر می کنم اولین نفرهم باشم که نمونه سئوالات اخیرشما را نیز رویت کرده باشم. به اعتقاد من شما با این کار تا به حال توانسته اید مسیر زندگی شغلی بسیاری را تغییر دهید. اگرچه خودم نتوانسته ام در امتحان ام سی اچ ای شرکت کنم و با وجود اینکه در سالهای اخیر چندین بارهم در امتحان دانشگاه تهران شرکت کرده ام و نتوانسته ام قبول شوم. و به پشتوانه همین سئوالات می خواهم برای اولین بار در آزمون 17 تیرماه اهواز که امروز ثبت نام کردم شرکت کنم. اعلام نظر خواسته بودید: ضمن تشکر مجدد از فرهنگ لغات ارسالی،مطمئن باشید که پاسخ این اعمال آنچنان است که والدین گرامی تان نیز از اثرات این زکات بی بهره نخواهند ماند.

ناشناس شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:19 ب.ظ

سلام
خیلی ممنون به خاطر نمونه سوالات
موفق و خوشبخت باشید

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:44 ب.ظ

دستت درد نکنه

محمد یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:34 ب.ظ

سلام
من افتخار میکنم که هم وطنی مثل شما بدون هیچ چشم داشتی این قدر به ما جوان ها کمک میکنه
من با نمونه سوالات شما هم آزمون تولیمو و هم آزمون ام سی اچ ای رو پاس کردم
۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ بار ممنون

از قبولی تون واقع خوشحال شدم همیشه موفق باشید.

مهدی دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:22 ق.ظ

سلام. .. من تا حالا سه بار شرکت کردم. اما این اولین باره که سایت شما را می بینم.
چه موفق بشوم و چه موفق نشوم از شما ممنونم که اینگونه بزرگوارانه در کمک به هموطنانتان می کوشید.
پیروز و موفق باشید.
مهدی از شیراز.

علی یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:50 ب.ظ

سلام
اول می خواستم تشکر کنم و عرض خسته نباشید بابت زحمات تون
بعد سوال داشتم ازتون این نمونه سوال ها که قرار دادید به مخصوصا تو این پست نمونه سوال واقعی هست؟
چون من عین این ها رو بدون کم و کاست تو کتاب test preparation kit
دیدم .
ممنون میشم جواب بدید .

ادیب شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:56 ق.ظ

خیلی ممنون از نمونه سوالات
هیچ سایتی برای نمونه سوالات مانند سایت شما نبود، تا آنها را باز می کردی تبلیغات بیربط دیگری می آمد. به هر حال دوباره تشکر می کنم.

roya شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ق.ظ

thanks

گیتی فرجی سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:25 ب.ظ

من نمونه سوالات ام سی اچ ای را می خواهم

فرزانه سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ق.ظ

مرسی

نجمه پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:54 ب.ظ

hc

سنا شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:22 ب.ظ

با سلام، در مورد آزمون MCHE چه منابعی را پیشنهاد میکنید، آیا کتاب Listeninig Kit نیز جزء رفرنس است؟ برای listening چه رفرنسی را پیشنهاد می کنید؟ برای گرامر و درک مطلب چطور؟ ممنون از راهنمایی شما.

لیلا پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:52 ب.ظ

خوب است

لیلا دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ب.ظ

سلام من نتونستم نمونه سوالات گرامر رو دانلود کنم و چند روز دیگه امتحان دارم می شه زودتر لینک ها رو درست کنید

مریم دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:37 ب.ظ

با سلام لطفا نمونه سوالات این ازمون را ارسال نمائید

ماریا شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ب.ظ

با عرض سلام و احترام خدمت شما من ازمون 5/3/91 رو شرکت کردم و این درحالیه ک بخش شنیداری و گرامر رو خیلی ضعیفم,اگه مقدور باشه چندتا نمونه سوال گرامر برام ایمیل میکنید,با تشکر

فرشاد سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:09 ب.ظ

عالی هسا

sara12 سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ب.ظ

سلام و خسته نباشید
من با کمک همین نمونه سوالات بهترین امتحان رو دادم شما یه فرشته نجاتین
ممنونم

حامد سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ب.ظ

خیلی ممنون از لطفت

مصطفی پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:54 ق.ظ

با سلام و احترام
لینک ها برای بنده قابل دانلود نیست. نمی دانم مشکل از چیه
ولی به هر شکل فایلی برای بنده دانلود نمیشه

متشکر

فرشته جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ق.ظ

باسلام و تشکر فراوان از راهنمایی و کمکتون من ۲بار آزمون msrt شرکت کردم ولی با نمره 42 رد شدم خیلی به قبولی در مرحله بعد که 30 فروردین 92 برگزار میشه نیاز دارم امیدوارم اینبار با کمک شما قبول بشم اگه ممکنه راهنماییم کنید 1ماه مونده و وقت کلاس رفتن هم ندارم کتاب لانگ من رو هم خوندم
باتشکر

یه نفر پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:31 ق.ظ

سلام من امروز برای اولین بار وبلاگتون رو دیدم. نظرات سایرین رو هم در مورد وبلاگتون خوندم. بظاهر ک نظرششون مثبت و رضایت بخش بود.نمونه سوالاتتون رو هم دانلود کردم.میخام تو آزمون شرکت کنم امیدوارم نظرات بچه ها درست باشه و نمونه سوالاتتون موثر. بهرحال اگه قبول شدم حتما بهتون خبر میدم. به امید اون روز..... مرسی.

دانشجو پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:04 ب.ظ

سلام..با تشکر از شما

مجید چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:35 ق.ظ

سلام. من قبول نشدم.

شیرین پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ب.ظ

با سلام و با تشکر از زحمات شما

برای پاسخنامه سوالات گرامر چه پیشنهادی دارید

امکان داره همراه با پرسشنامه پاسخنامه نیز قرار دهید

jafar پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:55 ق.ظ

سلام و خسته نباشید.

جواب اینها رو از کجا میشه پیدا کرد؟

مجید جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:57 ق.ظ

امیدوارم به هر چی میخوای برسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد