MCHE TEST

MCHE TEST

کمک آموزشی و نمونه سوالات واقعی آزمونهای MCHE
MCHE TEST

MCHE TEST

کمک آموزشی و نمونه سوالات واقعی آزمونهای MCHE

آزمون زبانMSRT بین‌المللی می‌شود/ تغییر عنوان آزمون زبان MCHE

مدیرکل بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم از تغییر عنوان آزمون زبان MCHE به MSRT و برنامه ریزی برای استانداردسازی این آزمون و بین المللی کردن آن خبر داد و گفت: متقاضیان اعزام به خارج در سال 89 در صورتی که نمره زبان ندارند حداقل در امتحان MSRT شرکت کنند.
حسن مسلمی نائینی با یادآوری اینکه وزارت علوم تا کنون هر دو ماه یکبار با شرکت متوسط 900 داوطلب نسبت به برگزاری آزمون زبان MCHE اقدام کرده است، گفت: فاصله زمانی برگزاری این آزمونها کمتر خواهد شد و برای برگزاری ماهانه آزمون زبان برنامه ریزی می شود.

وی از تغییر نام آزمون MCHE به MSRT خبر داد و گفت: MCHE از عنوان وزارت فرهنگ و آموزش عالی گرفته شده این در حالی است که سالهاست این وزارتخانه تحت عنوان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خوانده می شود.

مدیرکل بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم درباره آزمون MCHE که به MSRT تغییر عنوان می دهد، گفت: این آزمون از لحاظ استانداردها مقداری دارای اشکال است لذا از اساتید برای بهبود این آزمونها کمک گرفته ایم.

احتمال تاسیس هسته مرکزی طراحی سئوالات آزمون MSRT

مسلمی نائینی از احتمال تاسیس هسته مرکزی طراحی سئوالات آزمون MSRT خبر داد و به مهر گفت: این هسته مرکزی در راستای استاندارد شدن آزمونها تشکیل می شود. استانداردسازی این آزمون تا جایی پیگیری می شود که بتوان MSRT را در دنیا به عنوان یک امتحان معتبر معرفی کرد.

مدیرکل بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم تاکید کرد: ارائه نمره زبان خوب برای موفقیت متقاضیان اعزام به خارج در سال 89 موثر است. بنابراین در صورتی که این متقاضیان نمره خوبی ندارند حداقل در امتحان MSRT شرکت کنند.

وی از تغییر شیوه ثبت نام آزمونهای زبان خبر داد و گفت: ثبت نام در آزمونهای زبان که توسط وزارت علوم برگزار می شود الکترونیکی خواهد شد و به این ترتیب بروکراسی در ثبت نام این آزمونها حذف می شود و استخراج اطلاعات زمان بر نخواهد بود.

مسلمی نائینی با بیان اینکه نقشه سایت ثبت نام الکترونیکی در آزمون MSRT در دست طراحی است، گفت: زمان برگزاری آزمون از طریق سایت اداره کل امور بوزس وزارت علوم به اطلاع داوطلبان می رسد.

نظرات 1 + ارسال نظر
ستاره چهارشنبه 23 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:02 ب.ظ http://setareaseman1393.blogfa.com

ادرسه وبلاگتو ننوشتی من از کجا بفهمم کی منو دوس داره
از شوخی گذشته این ادرسه وبلاگ دوممه بیا تو قسمت لینکاش ادرسه وب سایتای مفیدی توشه امیدوارم تو هم خوشت بیاد البته لینکاششششش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد