MCHE TEST

MCHE TEST

کمک آموزشی و نمونه سوالات واقعی آزمونهای MCHE
MCHE TEST

MCHE TEST

کمک آموزشی و نمونه سوالات واقعی آزمونهای MCHE

ذکر چند نکته مهم

سلام 

با توجه به ایمیل های دریافتی لازم میدونم چند نکته را برای شما خیلی شفاف بیان کنم. 

 

۱- در ازمون های MCHE هیچ اطلاعی از سوالاتی که قرار است در امتحان های آتی بیاید ندارم چون هیچ ارتباطی با طراح سوالات ندارم. منابع من بر اساس سوالات آزمون های انجام شده است. 

2- هیچ راه غیر قانونی برای قبولی شما از قبیل جایگزین شخصی به جای شما در آزمون، افزایش نمره شما و.... ندارم . 

 3- اغلب کسانی که نمونه سوالات را مطالعه کرده اند در آزمون موفق بوده اند در حقیقت منابع ما راه موفقیت در این آزمون را کوتاه می کنند. 

  4- منابع را باید بخوانید و یاد بگیرید حفظ کردن سوالات را اصلاً پیشنهاد نمی کنم. 

  5- تا مطمئن نشوم که منابعی متعلق به  آزمون MCHE است آن را در داخل منابع قرار نمیدم چون برای وقت شما ارزش قائلم.  

  6- فقط در زمینه ازمون MCHE  کار می کنم و تخصصی در سایر آزمون های زبان ندارم. 

                                                                   

                                                         ارزوی قلبی ما قبولی شما است  

نظرات 8 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:54 ق.ظ

سلام. روزتون بخیر. خواستم بابت راهنماییهای بسیارمفید و دلسوزانه شما درخصوص این آزمون تشکرکنم.

علی اکبر چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:22 ب.ظ

سلام
از شما به خاطر ارائه اطلاعات بسیار مفید در خصوص آزمون زیان صمیمانه متشکرم. سال نو را هم به شما تبریک میگم و براتون از خدا سالی پر از سلامتی موفقیت و سربلندی خواستارم.

یاسمن دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:01 ق.ظ

salam
truzetun bekheir.
khoshhalam k ghesmate omdeie ettela`atio k raje b azmun mikhastam, inja peida kardam.
azatun bi nahayat moteshakeram, khoshhalam az inke hanuz adamhaiee hastand k inghadr delsuzane amal mikonand.
hamishe paydaro pirooz bashid.

ایرانی یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:19 ب.ظ

سلام واقعا ممنونم بابت زحماتی که می کشید
کارتون خیلی ارزشمند است

مصطفی زارعی دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ب.ظ

واقعا ممنون. از راهنماییهاتون معلومه انسان بسیار دلسوز و واقع بین هستید. من ارشد مدیریت مالی و بازرس گمرک جلفا هستم اگه تبریز کاری داشتید بنده در خدمتم.

mahmoud سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 ق.ظ

i love u

[ بدون نام ] دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:48 ب.ظ

سلام/ فقط خدا میتونه بهتون پاداش درخور کارتونو بده/من واقعا تشکر میکنم از کار بی مزدو مواجب و انسانیتون

m. s. دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:39 ق.ظ

سلام
وقت بخیر
ممنون از وقتی که میزارید، بدون اینکه توقعی داشته باشید.
موفق، شاد و سربلند باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد